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1등 당첨금 : $395 Million/5,225억
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12월 09일 13:00
12월 08일 20:00
추첨시간 : 0일 14시간 51분후
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1등 당첨금 : $468 Million/6,190억
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12월 10일 12:59
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회원가입약관 및 개인정보처리방침안내의 내용에 동의하셔야 회원가입 하실 수 있습니다.
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[LUCS 이용약관] 제1조 (목적) 이 약관은 럭스(LUCS)(이하 "럭스"이라 한다)"가 제공하는 복권 구매대행에 관련한 여러 제공 서비스를 이용함에 있어 "회사"와 이용자의 권리ㆍ의무 및 책임 사항을 규정하는 것을 목적으로 합니다. 제2조 (용어의 정리) 이 약관에서 사용하는 주요한 용어 정리는 아래와 같습니다. 회원 : 럭스에서 운영하는 복권 관련 서비스 및 구매대행 사이트 이용자로서 럭스에 접속하여 이 약관에 동의하고 럭스.에서 제공하는 다양한 서비스를 받는 사람을 말합니다. 비회원: 럭스에서 운영하는 복권관련 서비스 및 구대대행 온/오프라인이용자로서 회원가입을 하지 아니하고 이용하는 고객을 말한다. 아이디 : 회원의 식별과 회원의 서비스 이용을 위하여 사용하며 가입시 인증한 휴대폰번호가 ID로 지정됩니다. 비밀번호 : 회원이 부여받은 ID와 일치된 회원임을 확인하고, 회원 자신의 비밀을 보호하기 위하여 정한 문자와 숫자의 조합을 말합니다. 초기 회원 비밀번호는 인증시 사용한 생년월일 6자리이며, 비밀번호 변경이 필수로 요구됩니다. 고유번호 : 회원이 부여받은 ID/비밀번호 기반 회원별 개별 추가 식별할 수 있는 알파벳과 아라비아숫자의 조합을 말합니다. 이는 회원은 확인할 수 없으며, 관리자 페이지에서 동명이인을 식별하거나 동시간대 구매된 티켓을 구별 및 식별하는데 사용됩니다. 제3조 (약관의 효력 및 변경) 이 약관은 본 서비스를 통하여 게시하거나 공지사항 게시판에 공지함으로써 고객에 대한 효력이 발생합니다. "회사"는 이 약관을 변경할 수 있으며, 변경된 약관은 전항과 같은 방법으로 효력을 발생합니다. 변경된 약관의 효력은 변경 전에 가입한 회원 전체에게 소급 적용됩니다. 이 약관에서 정하지 아니한 사항과 이 약관의 해석에 관하여는 상 관례를 따릅니다. 제4조 (서비스 이용계약의 성립) 서비스 이용계약은 회원이 되고자 하는 자가 "회사"의 이용약관에 동의하고 정해진 가입 양식에 회원 정보(ID, 비밀번호, 이름, 이메일, 생년월일, 전화번호, 기타 "회사"가 필요하다고 인정하는 사항 등)를 기재하고 신청하고 "회사"가 이에 대해 승낙함으로써 성립됩니다. 회원에 가입하는 자는 "회사"가 요구하는 개인 신상 정보를 성실히 제공하여야 합니다. 회사는 회원 ID와 비밀번호를 접수하여 이를 관리하고 서비스 이용 시에 회원 ID와 비밀번호를 요구할 수 있습니다. 제1항에 의해 복권 구매대행 서비스의 이용을 신청한 회원 중 다음 각호에 해당하는 자는 럭스를 이용할 수 없습니다. 1) 다른 사람의 명의를 사용하여 신청하였을 때 2) 신청 내용에 허위, 고의 기재 누락이 있는 경우 3) 나이가 만 18세 미만인 미성년자가 가입하였을 때. 단, 가입 후 만 18세 이상이 지난 후 행한 행위는 효력이 인정됩니다. 4) 본 약관에 의거하여 회원의 이용자격이 취소된 자 5) 럭스를 이용하여 법령과 이 약관이 금지하거나 공공질서에 반하는 행위를 한 경우 6) 이 약관 제4조에 기하여 회사가 이용계약을 해지한 전(前)회원이 재이용신청을 하는 경우 서비스를 다시 이용하기 위해서는 본인의 이동 통신기기로 실명 인증에 성공해야 하며 이동통신 번호 변경 시 인증을 다시 받아야 합니다. 제 4조 5항에 의해 규정에 따라 회원 자격이 정지된 회원은 서비스를 이용하실 수 없습니다. 제5조 (서비스의 이용) 상품 대행 구매 및 당첨금 마일리지 충전은 "회사"의 업무상 또는 기술상 특별한 지장이 없는 한 연중무휴, 1일 24시간을 원칙으로 합니다. 마일리지 충전의 적용은 결제(이체, 카드 승인, 무통장입금)가 이루어졌을 경우에 한하며 결제가 완료된 후 확인 절차를 통해 해당 회원에게 적용됩니다. 제4조에 의거하여 회원의 자격이 승인된 경우에만 럭스의 여러 가지 서비스를 이용할 수 있습니다. 구매대행 신청 후 오프라인/온라인 구매대행증 및 실물 스캔, 복사본이 발급 완료된 복권은 취소, 교환, 또는 환불되지 아니합니다. 구매대행 복권 당첨금 지급 방법은 일시금 수령 및 마일리지 전환 방법만을 제공합니다. 복권의 대행 구매내역은 사이트를 통하여 확인하실 수 있습니다. 복권 대행 구매 시 회원은 실제 복권 가격과 럭스 제공하는 대행 서비스 이용 비용을 지불합니다. 실제 복권 가격은 원/달러 환율에 영향을 받으며 변동될 수 있습니다. 직접 구매 대행 서비스와 공동 구매 대행 서비스의 이용 요금은 별도로 계산됩니다. 제6조 (서비스 중단) "회사"는 컴퓨터 등 정보통신설비의 보수점검 • 교체 및 고장, 통신의 두절 등의 사유가 발생한 경우에는 서비스의 제공을 일시적으로 중단할 수 있습니다. 전 1항에 의한 사유가 발생으로 서비스 중단의 경우에는 "회사"는 사이트상에 공지 또는 회원에게 SMS, 이메일 등의 방법으로 통지합니다. "회사"는 제1항의 사유로 인한 회원이 입은 손해에 대하여 책임을 지지 아니합니다.(단 사유 발생 전까지의 모든 구매대행에 대한 구입 및 당첨은 정상적으로 처리합니다.) 제7조 (당첨 마일리지 충전 및 환급과 기준 환율) 회원은 "회사"가 제공하는 각종 서비스와 복권 구입 대금 지급을 위하여 신용카드 및 은행 계좌 이체 또는 회사가 지정한 제3의 결제 방법을 통하여 회원의 마일리지를 충전합니다. 마일리지는 이자가 발생하지 않습니다. 당첨 시 환급되는 마일리지의 환율은 회사가 제3자인 국내은행의 기준 환율을 참고하며 회사는 회원이 당첨금에 해당하는 마일리지 환급 [송금 신청 시] 기준 금액으로 환급 일자에 해당 환율을 적용하고 이에 맞는 환율과 동일한 금액을 마일리지로 지급해 드립니다. 마일리지 전송 및 충전에 필요한 수수료는 고객이 부담합니다. 마찬가지로 회사가 고객이 환급 요청을 하였을 경우에도 제7조 3항의 기준으로 한 환율에 따라 송금하게 됩니다. 제8조 (마일리지와 구매복권의 환급) 이미 적립하신 마일리지는 언제든지 환급을 받으실 수 있습니다. 회원을 탈퇴한 경우에 잔액 마일리지는 언제든지 마일리지 반환 신청을 하실 수 있습니다. 단, 무상으로 지급된 마일리지는 반환되지 않습니다. 마일리지 반환을 요청하실 경우 회원님 본인 명의의 은행 계좌를 지정하여 주셔야 하며, 환급 요청일로부터 영업일 기준 180일 이내(주말, 공휴일 제외)에 지정하신 계좌로 송금하여 드립니다. 입금계좌 상이 시에는 환급이 제한됩니다. 신용카드 마일리지 충전 시에는 불법적인 자금유통을 막기 위해 어떤 경우에도 회원 본인 신용카드만 사용이 가능합니다. 신용카드 마일리지 충전 시 카드 취소 요청이 가능합니다. 만약 구매대행이(상품구매) 이루어진 후 카드 취소 시 해당 구매된 금액을 제외하고 나머지 금액만 취소처리 됩니다. 마일리지 반환에 따른 수수료는 고객이 부담합니다. 마일리지 충전, 기타 활동 등에 따라 주어진 무료 충전 금액은 반환되지 않습니다. 이미 구매대행이 이루어진 복권은 환급이 불가능합니다. 제9조 (수수료 및 제반 비용) 고객은 회사를 통해서만 당첨금을 수령 할 수 있으며, "회사"는 당첨금수령 대행에 대한 수수료를 10%로 지정하고 있습니다. 당첨 금액의 10% 그 외 당첨 복권 구매대행에 따른 당첨 수수료는 없습니다. 공동 구매의 경우 별도 지정된 방식에 따라 지급되고 남은 당첨금은 “회사”로 귀속 됩니다. 고객은 럭스 사이트에서 제공하는 웹사이트 이용, 스캔본 업로드, 안내문자, 이메일, 구매복권에 대한 정보문자, 당첨금 청구대행 서비스에 대해 서비스를 유료로(구매대행 비용) 이용하게 되며 이것은 복권 구매 시 신청 고객이 지불하여야 합니다. 제10조 (복권 당첨금 지급) 복권의 당첨금액과 세액 공제는 해당 복권국의 복권 규정에 의거하여 같이 적용을 받습니다. 당첨금이 $600 미만인 경우에는 회원의 마일리지에 자동 충전됩니다. 세금이 부과되는 $601 이상의 당첨금의 경우에는 세금을 제외한 금액을 예치금으로 적립하게 됩니다. 적립은 추첨 완료된 후 한국 영업시간 기준으로 7영업일 안에 처리됩니다. 제11조 (복권 실물 보관) 복권의 실물은 "미국의 대행인(회사)"에서 보관합니다. 각 복권은 당회 차를 기준으로 스캔 된 복권 이미지 파일은 지난 1개월간 보관 후 삭제됩니다. 단, “회사”의 영수증 제출 (세금당국) 시에는 해당 티켓의 사본만 보관합니다. 낙첨 티켓은 제공되지 않습니다. 제12조 (복권 구매) 회원의 요청에 따라 "회사"는 회원이 요청한 번호를 그대로 구매하며 검토할 의무를 갖지 않습니다. 회원의 실수에 따른 복권 번호의 구매에 대해서 "회사"는 책임과 의무를 갖지 않습니다. (신청 번호와 구매 번호가 상이하더라도 인적, 기술적 책임을 회사는 갖지 않습니다.) 구매대행 신청시기와 구매 시기 사이에 괴리가 발생할 경우 다음 회차 복권으로 제공됩니다. 구매대행 신청시기와 구매복권의 종류 사이의 괴리가 발생할 경우 다른 복권으로 제공됩니다. 제13조 (계약해지 및 이용제한) 회원이 회원계약을 해지하고자 할 때는 회원 본인이 회원 탈퇴를 "회사"에 요청할 수 있으며, "회사"는 이 요청을 받으면 즉시 처리합니다. 회원이 제17조 2항에 해당하는 행위를 하였을 경우, "회사"는 회원의 회원 자격을 적절한 방법으로 제한, 정지 및 상실시킬 수 있습니다. 또한, 발생한 손실에 대해 회원이 책임을 집니다. 탈퇴 시 잔여 마일리지는 1:1문의를 통하여, 해당 사유 확인 후 본인 명의의 계좌로 환급됩니다. 회원과 동일 계좌에 한하며 가입 시 동일하지 않는 명의의 계좌 환급은 제한됩니다. 다음과 같은 경우에는 "회사"에서 회원의 모든 행위를 무효, 정지시키고 회원의 자격을 즉시 박탈할 수 있으며 경우에 따라 관계기관에 바로 신고 접수합니다. 1) 타인의 신용카드를 사용하는 경우. 단, 일정 기한 내에 카드 소지자로부터 불법 카드 사용에 대한 이의 제기가 없었을 경우 합법적인 카드 사용으로 간주합니다. 2) 불법 카드를 사용할 경우. 3) 신용카드 입력 시 반복하여 실패함으로써 "회사"에서 신용카드 해킹으로 판단되는 경우. 4) ID와 비밀번호의 연속적인 시도 및 실패의 반복으로 아이디 해킹으로 판단되는 경우. 본 "회사"에서는 사기에 대한 피해를 최대한 막기 위하여 사용자의 ID와 IP 주소를 체크하고 있습니다. 감시 차원이 아니라 피해 방지용입니다. 탈퇴한 회원이 재등록할 시 새로운 회원으로 처리합니다. "회사"가 회원의 이용을 제한하고자 하는 경우에는, 그 사유, 일시 및 기간을 정하여 이메일, 서면 또는 전화 등의 방법에 의하여 해당 회원에게 통지합니다. 다만, "회사"가 긴급하게 이용을 정지할 필요가 있다고 인정하는 경우에는 그러하지 아니합니다. 제14조 (회원의 게시물) 회원이 등록하는 고객센터 서비스 내의 내용물이 다음 각 사항에 해당된다고 판단되는 경우에 사전통지 없이 삭제할 수 있으며 이용을 제한할 수 있습니다. 다른 이용자 또는 제3자를 비방하거나 중상모략으로 명예를 손상시키는 내용인 경우 공공질서 및 미풍양속에 위반되는 내용인 경우 범죄 행위에 결부된다고 인정되는 내용인 경우 제3자의 저작권 등 기타 권리를 침해하는 내용인 경우 동일한 내용의 글 또는 댓글을 3회 이상 지속적으로 등록하여 "글 도배"를 할 경우 제15조 ("회사"의 의무) "회사"는 특별한 사정이 없는 한 회원이 신청한 서비스 제공 개시 시각에 서비스를 이용할 수 있도록 합니다. "회사"는 이 약관에서 정한 바에 따라 계속적, 안정적으로 서비스를 하여야 하며, 회원의 개인정보(신용정보 포함)를 위한 보안 시스템을 갖추어야 합니다. "회사"는 회원의 개인 신상 정보를 회원 본인의 허락 없이 타인에게 누설, 배포하여서는 안 됩니다. 다만, 국내 및 미국 내의 관계 법령에 따라 관계 국가기관 등의 요구가 있는 경우에는 그러하지 아니합니다. "회사"는 회원으로부터 제기되는 의견이나 불만이 정당하다고 인정될 경우에는 즉시 처리하여야 합니다. 다만, 즉시 처리가 곤란한 경우에는 회원에게 그 사유와 처리 일정을 통보하여야 합니다. "회사"는 세금 공제가 되는 $600 이상 되는 당첨금에 한하여 해당 회원들에게 SMS, 이메일 혹은 다른 방법으로 통보를 합니다. 회사는 당첨사실을 외부공개를 할 수 있습니다. "회사"는 회원에게 당첨금을 안전하고 신속하게 전달할 의무가 있습니다. 제16조 ("회원"의 의무) 회원가입은 만 19세 이상이어야 하고, 가입 시에 개인정보는 충실히 기재합니다. 회원은 서비스를 이용할 때 다음의 행위를 하지 않아야 합니다. 1) 다른 회원의 ID 및 비밀번호를 부정하게 사용하는 행위 2) 서비스를 이용하여 얻은 정보를 회원의 개인적인 이용 외에 복사, 가공, 번역, 2차적 저작 등을 통하여 복제, 공연, 방송, 전시, 배포, 출판 등에 사용하거나 제3자에게 제공하는 행위 3) 타인의 명예를 손상시키거나 불이익을 주는 행위 4) 회사의 저작권, 제3자의 저작권 등 기타 권리를 침해하는 행위 5) 공공질서 및 미풍양속에 위반되는 내용의 정보, 문장, 도형, 음성 등을 타인에게 유포하는 행위 6) 범죄와 결부된다고 객관적으로 인정되는 행위 7) 서비스와 관련된 설비의 오동작이나 정보 등의 파괴 및 혼란을 유발시키는 컴퓨터 바이러스 감염 자료를 등록 또는 유포하는 행위 8) 서비스의 안정적 운영을 방해할 수 있는 정보를 전송하거나 수신자의 의사에 반하여 광고성 정보를 전송하는 행위 9) 기타 다른 약관 사항 및 관계 법령에 위배되는 행위 회원 ID와 비밀번호 관리에 관한 일체의 책임은 회원 본인에게 있습니다. 회원에게 부여된 회원 ID와 비밀번호를 제3자에게 대여 또는 양도하거나 이와 유사한 행위를 하여서는 아니 되며, 회원 ID와 비밀번호의 관리 소홀, 부정 사용에 의하여 발생하는 모든 결과에 대한 책임은 회원 본인에게 있습니다. 회원은 자신의 회원 ID가 부정하게 사용된 경우에 즉시 자신의 비밀번호를 변경하고 그 사실을 "회사"에 통보하여야 합니다. 회원은 본인의 신상 관련 사항이 변경되었을 때는 인터넷을 통하여 수정하거나 유선으로 지체 없이 "회사"에 통지하여야 합니다. 회원은 회사의 사전승낙 없이 서비스를 이용하여 영업활동을 할 수 없으며, 그 영업활동으로 인한 결과에 대하여 회사는 책임을 지지 아니합니다. 회원은 이 약관 및 관계 법령에서 규정한 사항과 서비스 이용안내 또는 주의사항을 성실히 준수하여야 합니다. 회원은 내용별로 회사가 서비스 공지사항에 게시하거나 별도로 공지한 이용 제한사항을 준수하여야 합니다. 회원은 회사의 사전 동의 없이 서비스의 이용 권한, 기타 이용 계약상 지위를 타인에게 양도, 증여할 수 없으며, 이를 담보로 제공할 수 없습니다. 회원은 이 약관 및 미국의 관계 법령에서 규정한 사항을 준수하여야 합니다. 제17조 ("회사"의 권리) 회원 가입 시 회원의 개인정보가 거짓으로 기재된 경우나 복권의 추첨 발표 후 최종 마감 1일 전까지 회원 본인 확인이 안 될 경우는 당첨금 지불이 거절될 수 있습니다. 구매가 이루어진 복권은 신청취소가 불가합니다. 구매가 완료되지 않은 복권은 당첨 적용이 되지 않습니다. 제18조 (정보의 제공) "회사"는 회원에게 필요한 광고나 정보를 이메일, 전화 또는 서신 우편 등의 방법으로 회원에게 전달할 수 있으며, 회원이 이를 원하지 않을 경우 이메일을 통하여 정보수신 거부를 할 수 있습니다. 제19조 (이의 신청) 회원은 복권 구입이나 서비스에 대하여 의문이 발생할 경우 언제든지 이의를 신청할 수 있습니다. "회사"는 제1항의 규정에 따른 이의 신청에 대하여 그 확인을 위한 기간까지 이용정지를 일시 연기할 수 있으며, 그 결과를 회원에게 통지합니다. "회사"는 회원의 이의 신청에 대해서 즉시 처리하며, 만일 그러하지 못할 경우 회원에게 그 사유를 통보합니다. "회사"는 회원의 이의에 대하여 과오가 발견되는 경우 즉시 시정하고 합당한 절차를 통하여 보상합니다. "회사"는 이용정지 기간 중에 그 이용정지 사유가 해소된 것이 확인된 경우에는 이용정지 조치를 즉시 해제합니다. 제20조 (손해배상) "회사"는 회원의 고의적인 해킹, 업무 방해, 업무 지연 등의 사유로 손해가 발생하면 회원에게 손해배상을 청구할 수 있습니다. 제21조 (면책 조항) "회사"는 다음 각 호의 사유로 인하여 회원에게 발생한 손해에 대해서는 책임지지 아니합니다. 1) 통신기기, 회선 및 컴퓨터의 장애나 거래의 폭주 등 부득이한 사정으로 서비스가 제공되지 못하거나 지연된 경우 2) 회원이 회원 ID, 비밀번호 등을 본인의 관리 소홀로 인해 제3자에게 누출한 경우 3) 기타 천재지변 등의 불가피한 사유로 인한 경우 "회사"는 회원이 서비스를 이용하여 기대하는 수익을 상실한 것에 대하여 책임을 지지 않으며 그 밖에 서비스를 통하여 얻은 자료로 인한 손해 등에 대하여도 책임을 지지 않습니다. "회사"는 회원이 서비스에 게재한 정보, 자료, 사실의 신뢰도, 정확성 등 내용에 대하여는 책임을 지지 않습니다. 제22조 (분쟁 해결) "회사"는 회원이 제기하는 정당한 의견이나 불만을 반영하고 그 피해를 보상 처리하기 위하여 최선을 다합니다. 제23조 (재판 및 준거법) "회사"와 회원 간에 발생한 전자거래 분쟁에 대한 소송은 관할 법원에 따릅니다. "회사"와 회원 간에 제기된 전자거래 소송에는 대한민국 국내법과 미국 법을 동시에 적용합니다. 제24조 (기타조항) 서비스 이용 시 불편사항이 발생한 경우 LUCS의 1:1채팅 상담을 신청하시거나 전화(1666-9012) 또는 팩스 (070-4009-0744)로 문의하여 주시기 바랍니다. 문의시간 : 월~금 09:00~18:00 주말, 공휴일 휴무 부칙 제1조 이 약관은 2020년 7월 1일부터 시행합니다. [Terms of service] Article 1 [Purpose) These terms and conditions apply to the use of various services related to lottery purchase agencies provided by LUCS (hereinafter referred to as "LUCS") . The purpose is to define the rights, obligations and responsibilities of users. Article 2 (Summary of Terms) The main terms used in these terms and conditions are summarized below. Member: A user of lottery-related services and purchase agency sites operated by LUCS, who accesses LUCS, agrees to these terms and conditions, and receives various services provided by LUCS. Non-members: It refers to lottery-related services operated by LUCS and customers who use them without registering as an online/offline user. ID: Used for member identification and member service use, and the mobile phone number verified at the time of registration is designated as ID. Password: A combination of letters and numbers determined by the member to confirm that the member is a member that matches the ID given to the member and to protect the member's own confidentiality. The initial member password is the 6-digit date of birth used for authentication, and password change is required. Unique Number: A combination of alphabets and Arabic numbers that can be individually identified by each member based on the ID/password given to the member. This cannot be verified by members and is used to identify people with the same name on the admin page or to distinguish and identify tickets purchased during the same time period. Article 3 (Effect and Change of Terms and Conditions) These terms and conditions become effective for customers by posting them through this service or posting them on the notice board. The "company" may change these terms and conditions, and the changed terms and conditions take effect in the same way as in the preceding paragraph. The effect of the changed terms and conditions is retroactively applied to all members who signed up before the change. Matters not stipulated in these terms and conditions and the interpretation of these terms and conditions shall be governed by customary practices. Article 4 (Establishment of Service Use Agreement) In the service use contract, the person who wants to become a member agrees to the terms of use of the "company" and enters the member information (ID, password, name, email, date of birth, phone number, other matters recognized by the "company" as necessary) in the specified registration form. It is established by entering and applying for and the "Company" accepts it. Those who sign up for membership must faithfully provide personal information requested by the "company". The company may receive and manage the member's ID and password, and may request the member ID and password when using the service. Among the members who have applied for the use of the lottery purchase agency service pursuant to Paragraph 1, those who fall under any of the following subparagraphs cannot use LUCS. 1) When applying using someone else's name 2) If there are false or intentional omissions in the application 3) When a minor under the age of 18 joins. However, actions taken after the age of 18 or older after signing up are recognized as effective. 4) A person whose membership is revoked pursuant to these terms and conditions 5) In the case of using LUCS to prohibit or act contrary to public order in laws and conditions 6) If a former member who has terminated the use contract by the company applies for re-use pursuant to Article 4 of these Terms and Conditions, in order to use the service again, he/she must succeed in real-name authentication with his/her mobile communication device and re-authenticate when changing the mobile communication number must receive Members whose membership has been suspended in accordance with the provisions of Article 4-5 cannot use the service. Article 5 (Use of Services) In principle, the purchase of goods by proxy and the charging of mileage of winnings shall be 24 hours a day, 24 hours a day, unless there is any special obstacle to the business or technology of the "company". The application of mileage charging is limited to payment (transfer, credit card approval, and deposit without a bankbook) and applies to the member through the verification process after payment is completed. You can use various services of LUCS only when membership is approved in accordance with Article 4. After applying for a purchase agency, offline/online purchase agency certificates, physical scans, and lottery tickets with copies issued are not canceled, exchanged, or refunded. The method of payment of lottery winnings by proxy only provides the method of receiving a lump sum and converting mileage. You can check the details of the purchase of lottery tickets through the website. When purchasing a lottery ticket, the member pays the actual lottery price and the cost of using the agent service provided by LUCS. Actual lottery prices are subject to dollar exchange rates and may fluctuate. Charges for the direct purchase agency service and group purchase agency service are calculated separately. Article 6 (Suspension of Service)) The "Company" may temporarily suspend the provision of services in the event of maintenance, inspection, replacement, breakdown, interruption of communication, etc. of information and communication facilities such as computers. In the event of service suspension due to the occurrence of a reason under the preceding paragraph 1, the "Company" notifies the members on the site by SMS, e-mail, etc. The "company" shall not be liable for damages suffered by members due to the reasons referred to in paragraph (1) (However, the purchase and winning of all purchasing agents until the cause occurs shall be handled normally.) Article 7 (Winning mileage recharge and refund and standard exchange rate) The member recharges the member's mileage through credit card, bank account transfer, or a third payment method designated by the company for various services provided by the "company" and payment for lottery tickets. Mileage does not accrue interest. The exchange rate of mileage refunded upon winning refers to the standard exchange rate of the domestic bank where the company is a third party, and the company applies the exchange rate on the refund date as the standard amount for the mileage refund [when applying for remittance] We will pay the same amount as mileage. The customer is responsible for the fees required for mileage transfer and charging. Similarly, if the company requests a refund from the customer, it will be remitted according to the exchange rate based on Article 7 (3). Article 8 (Refund of mileage and purchased lottery tickets) You can always get a refund on the mileage you've already earned. If you withdraw from the membership, you can apply for the return of the credit at any time. However, mileage paid free of charge will not be returned. When requesting a refund of mileage, you must designate a bank account in the member's name, and the remittance will be sent to the designated account within 180 business days (excluding weekends and holidays) from the date of request for refund. Refunds are limited if the deposit account is different. When charging credit card mileage, only the member's credit card can be used in any case to prevent illegal money flow. Credit card cancellation requests can be made when mileage is charged on the credit card. If the card is canceled after the purchase agent (product purchase) has been made, only the remaining amount will be canceled excluding the purchase amount. The customer will pay the fee for returning the mileage. The amount of free recharge given for mileage replenishment, other activities, etc. is non-refundable. Refunds are not possible for lottery tickets that have already been purchased by proxy. Article 9 (Fees and other expenses) The customer can receive the winnings only through the company, and the "company" designates a 10% fee for receiving the winnings on behalf of the company. 10% of the winning amount. There is no winning fee for purchasing the winning lottery ticket. In the case of group purchase, it will be paid according to a separately designated method, and the remaining winnings will belong to the “company”. Customers will use the website provided by LUCS Site, scan copy upload, information text, e-mail, purchase lottery information text, and winning agent service for a fee (purchase agency fee), which must be paid by the applicant when purchasing the lottery. Article 10 (Payment of lottery winnings) The lottery winning amount and tax deduction are applied together according to the lottery regulations of the respective lottery country. If the winnings are less than $600, the member's mileage will be automatically charged. Prizes of $601 or more subject to tax will be credited as a deposit, exclusive of tax. Earnings will be processed within 7 business days of Korean business hours after the lottery is complete. Article 11 (Storage of Lottery Tickets in Real) The real lottery ticket is kept in the United States". For each lottery ticket, the scanned lottery image file is deleted after being kept for the past one month. However, only a copy of the ticket is kept when the receipt of the “company” is submitted (tax authorities). No winning tickets will be provided. Article 12 (Purchase of lottery tickets) At the request of the member, "Company" shall not be obligated to purchase and review the number requested by the member. The "Company" has no responsibility or responsibility for the purchase of lottery numbers due to the member's mistake. (Even if the application number and purchase number are different, the company does not take any human or technical responsibility.) If there is a discrepancy between the time of application for proxy purchase and the time of purchase, the next lottery ticket will be provided. Article 13 (Termination of Contract and Restriction of Use) When a member wishes to terminate the membership contract, the member himself/herself may request the "company" to withdraw from membership, and the "company" will process this request immediately upon receipt. If a member has committed an act falling under Article 17 (2), the "company" may restrict, suspend, or lose the membership of the member in an appropriate manner. In addition, the member is responsible for the loss incurred. Upon withdrawal, the remaining mileage will be refunded to your account after checking the reason through 1:1 inquiry. It is limited to the same account as the member, and refunds to the account in the name other than the same at the time of registration are limited. In the following cases, the "company" may invalidate or suspend all acts of the member, immediately disqualify the member, and in some cases, report to the relevant agency immediately. 1) Using someone else's credit card. However, if there is no objection against illegal use of the card from the cardholder within a certain period of time, it is considered to be a legal card use. 2) Using an illegal card. 3) Where a credit card is deemed to be hacked by the "company" due to repeated failures when entering a credit card; 4) If it is judged as ID hacking due to repeated attempts and failures of ID and password. This "company" checks the user's ID and IP address to prevent damage to fraud as much as possible. This is for damage prevention, not surveillance. When a member who has withdrawn from membership re-registers, it will be treated as a new member. If the "Company" intends to restrict the member's use, the reason, date, and period are set and notified to the member by e-mail, writing, or telephone. However, this is not the case when the "Company" recognizes that it is urgently necessary to suspend the use. Article 14 (Posts of Members) If it is determined that the contents of the customer center service registered by a member fall under any of the following, it may be deleted without prior notice and use may be restricted. In the case of content that defames other users or third parties by slandering or slandering In case of content that violates public order and morals If the content is recognized as being related to a criminal act In the case of infringement of copyright or other rights of a third party In case of "posting" by continuously registering posts or comments with the same content 3 or more times Article 15 ("Company" obligations) The "Company" allows the service available at the start time of the service provision requested by the member, unless there are special circumstances. The "company" must provide continuous and stable service as stipulated in these terms and conditions, and must have a security system for members' personal information (including credit information). The "Company" shall not disclose or distribute the member's personal information to others without the member's permission. However, this is not the case when there is a request from a related national institution in accordance with relevant laws and regulations in Korea and the United States. "The "Company" must deal with the opinions or complaints raised by members immediately if they are recognized as justifiable. However, if immediate processing is difficult, the member must be notified of the reason and processing schedule. "Company" will notify the members by SMS, e-mail or other means only for winnings of $600 or more that are tax-deductible. The company can disclose the winning fact to the public. The "Company" is obliged to deliver the winnings to members safely and promptly. Article 16 (Obligation of "Members") Membership registration must be 19 years of age or older, and personal information should be faithfully entered at the time of registration. Members must not do the following when using the service. 1) Illegal use of another member's ID and password 2) The act of copying, processing, translation, secondary authoring, etc. of information obtained by using the service for reproduction, broadcasting, exhibition, distribution, publication, etc. or providing it to a third party 3) Acts that damage the honor or disadvantage of others 4) Acts that infringe on the company's copyright, copyright of a third party, etc 5) Distributing information, sentences, figures, voices, etc. that violate public order and morals to others 6) An act that is objectively recognized as being related to a crime 7) Registering or distributing computer virus-infected data that causes malfunction of service-related facilities, destruction or confusion of information, etc. 8) Transmitting information that may interfere with the stable operation of the service or sending advertising information against the will of the recipient 9) Acts that violate other terms and conditions and related laws All responsibility for member ID and password management rests with the member himself/herself. The member ID and password granted to the member shall not be loaned or transferred to a third party, or similar acts shall not be carried out, and the member is responsible for all consequences arising from the negligence of management or illegal use of the member ID and password. A member shall immediately change his/her password and notify the "Company" of the fact if his/her member ID is used illegally. When a member's personal information is changed, the member must notify the "company" without delay through the Internet or by wire. Members cannot engage in business activities using the service without prior approval from the company, and the company is not responsible for the results of those sales activities.. Members must faithfully comply with the provisions of these Terms and Conditions and related laws, as well as the service usage guidelines or precautions. Members must comply with the usage restrictions posted by the company on the service notice or separately notified by content. The member shall not transfer or give the right to use the service or other contractual status to another person without the prior consent of the company, and shall not provide it as collateral. Members must comply with these Terms and Conditions and the matters stipulated by relevant laws and regulations of the United States. Article 17 ("Rights of the Company") If the member's personal information is false when registering for membership, or if the member's identity is not verified before the final deadline after the lottery draw is announced, payment of the winnings may be rejected. Purchased lottery tickets cannot be cancelled. Lottery tickets that have not been purchased are not eligible for winning. Article 18 (Provision of Information) The "company" may deliver advertisements or information necessary for the member to the member by e-mail, telephone or letter mail, etc., and if the member does not want this, he/she may refuse to receive information through e-mail. Article 19 (Objection application) Members can file an objection at any time if they have any questions about the lottery purchase or service. The "Company" may temporarily postpone the suspension of use until the period for confirmation in response to an objection pursuant to the provisions of Paragraph 1, and notify the member of the result. The "Company" shall immediately process the member's objection and, if this is not the case, notify the member of the reason. The "Company" shall immediately correct any member's objection and compensate him/her through appropriate procedures. If it is confirmed that the reason for the suspension of use has been resolved during the suspension period, the "Company" shall immediately cancel the suspension of use. Article 20 (Compensation for Damages) The "Company" may claim damages from the member if damage occurs due to the member's intentional hacking, business interruption, business delay, etc. Article 21 (Disclaimer) The "Company" is not responsible for any damage caused to members due to any of the following reasons. 1) In case the service is not provided or delayed due to unavoidable circumstances such as communication device, line and computer failures or traffic congestion 2) When a member leaks member ID, password, etc. to a third party due to his/her negligence in management 3) In case of other unavoidable reasons such as natural disasters The "company" is not responsible for the loss of the revenue expected by the member using the service, and is not responsible for any other damage caused by the data obtained through the service. The "company" is not responsible for the reliability and accuracy of information, data, and facts posted by members on the service. Article 22 (Dispute Resolution) "Company" shall do its best to reflect legitimate opinions or complaints raised by its members and to compensate for such damages. Article 23 (Judgment and Governing Law) Litigation regarding electronic transaction disputes between the "Company" and members shall be subject to the competent court. The laws of the Republic of Korea and the United States apply simultaneously to electronic transaction lawsuits filed between the "Company" and its members. Article 24 (Other provisions) If you experience any inconvenience while using the service, please apply for 1:1 chat or contact us by phone (1666-9012). Contact time : Mon-Fri 09:00~18:00 Closed on weekends and holidays Supplementary Provision Article 1 These terms and conditions are effective from July 1, 2020.
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